Malmöperspektiv - med fokus på ansvar och frihet

tisdag, februari 25, 2020


Denna blogg är nu närmast ett historiskt dokument, även om det mesta jag skrivit här, fortfarande är högst aktuellt. När jag började med bloggen, var många av mina inlägg synnerligen kontroversiella. Därför valde jag att skriva under pseudonym. Nu är dessa åsikter och insikter allmänt spridda, även om PK-mentaliteten fortfarande behåller sitt förödande inflytande över vårt samhälle.

Nu finns det mängder av läsvärda bloggar och ett stort utbud av alternativa medier och därför har jag inte skrivit något här sedan november 2016. Nu finns det ju bättre möjligheter att nå ut med politiskt inkorrekta perspektiv.

Tyvärr har ju också situationen i vårt land drastiskt förvärrats sedan jag startade bloggen. Alla de problem som fanns i Malmö vid sekelskiftet har nu drabbat större delen av vårt land. Det vi nu ser av våld, rån, våldtäkter, allmänt kaos och ekonomisk kris, är bara en försmak av som väntar oss, om vi inte mycket drastiskt ändrar kursen.

Bästa hälsningar!
Leif Nilsson


Pusha