Malmöperspektiv - med fokus på ansvar och frihet

onsdag, september 04, 2013

PayPal själ våra pengar!

Avpixlat är förmodligen den viktigaste oberoende informationskällan om man vill ha alla fakta på bordet och tveklöst ett omistligt komplement till övriga media. Därför har jag regelbundet donerat pengar via PaypPal till sajten. Efter vänsterextremistiska lögner har Paypal lagt beslag på Avpixlats donationer (mina pengar)! Det är uppenbar stöld att lägga beslag på andras pengar, enbart med förtal och lögner som grund! Jag avslutade naturligtvis omedelbart mitt konto på PayPal, vilket jag hoppas att du också gör!

Avpixlat skriver: "I helgen stängde PayPal ner Avpixlats donationskonto efter en massivt iscensatt uppvaktning med falska rapporter om bl.a bedrägeri, rashat och nazism, varvid innestående ekonomiska medel samtidigt beslagtogs. Under gårdagen spreds information på diverse vänsterextremistiska webbsajter om att detta är resultatet av vad de kallar en “lyckad kampanj“, samtidigt som PayPal Sverige ignorerar alla försök till dialog och överklagande från vår sida. Tillbaka kommer bara standardsvar med svepande formuleringar om att vi skulle ha begått bedrägerier och brutit mot PayPals övriga avtalsregler mot rashat och nazism. Att PayPal konfiskerar våra donatorers surt förvärvade pengar och stoppar i egen ficka är däremot tydligen inte i strid med avtalet."

Etiketter: ,


Pusha