Malmöperspektiv - med fokus på ansvar och frihet

fredag, oktober 10, 2014

Rasismen i Sverige: Alla svennar ska utrotas!

Rasismen i Sverige som media och politiker tiger om och också befrämjar med olika former av bidrag, illustreras i denna video. Kanske är artisten rent av något av de "ensamkommande flyktingbarn" som sjunger sin lovsång till svenskarna, som tack för att de garanteras livstids försörjning på de svenska skattebetalarnas bekostnad?



Rasismen och hatet mot vita européer understöds både av olika ekonomiska bidrag och moraliskt av PK-journalister och PK-politiker. Ny Tider v 34 2014 skriver:
"Aftonbladet-skribenten Carina Rydberg  skrev öppet på sin blogg att vita var en genetisk defekt och ett folkslag som inte behövdes (15 maj 2013). 
Miljöpartiets språkrör Åsa Romson ägnade sitt Almedalstal åt att förklara varför vita män är skadliga. 
Krönikören Martin Ezpeleta kallade svenskar för fula maneter med dammtussar på huvudet som skulle göra världen till en vackrare plats ifall de rasblandades bort (Aftonbladet 5 juni 2012)."

Det är ju helt legalt att hetsa mot svenskar. Svenskar omfattas ju inte av lagen mot hets mot folkgrupp. Så kanske kan rappartisterna i videon ovan, rentav tilldelas Expressens kulturpris. Även om de är anonyma kan säkert den kriminella Researchgruppen, som anlitas av Expressen, finna artisterna. Kanske är de förstås redan bekanta eller vänner med dem.

Här följer rapp-texten:

DET ÄR FULT ATT HA BLÅ ÖGON NI SER UT SOM APOR
NEJ MANNEN DET ÄR INTE LÄTT I FÖRORTEN
KOM HIT JAG SVÄR SVENNETJEJER FÅR KNIV I DIN FITTA
OCH SUGA MIN KUK
VI BLATTAR BAZZAR ALLA HORUNGAR HÄR I STAN
JAG SVÄR VI TAR ÖVER ALLIHOPA VI TAR ÖVER!
FRÅN OLIKA NATIONER WALLA JAG SVÄR
EN DAG NI SVENNAR KOMMER NI FÅR SMAKA
PÅ DEN VREDEN VI BLATTAR HAR
JAG SVÄR DET ÄR HÄR ALLA VET VAD JAG SNACKAR OM MANNEN
DET ÄR INGEN FUCKING SKITSNACK DET ÄR ALLVAR NU! NU! VI BLATTAR UNITE.
SPELAR INGEN ROLL OM NI ÄR AFA SVENNAR
VI KICKAR ER UT!
JAG SKITER I OM NI ÄR VÄNSTER ELLER HÖGER
SOCIALDEMOKRATER ELLER MODERATER!

NI SVENNAR SKA FÅ SMAKA PÅ VREDEN VI BLATTAR HAR
SUG MIN KUK ERA FUCKING SVENNAR
JAG SVÄR DET INTE LÄTT HÄR I ORTEN
JO  JAG SVÄR DET KOMMER FUCKING ALLTID VARA SÅ! SÅ!
ALLA SVENNAR NI KAN DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ
ALLA SVENNAR SKA JU FUCKING UTROTAS!
ALLA SVENNAR SKA UTROTAS FRÅN DENNA JORD.
ALLA SVENNAR NI SKA DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ
ALLA SVENNAR NI SKA UTROTAS!
ALLA SVENNAR NI SKA DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ
ALLA SVENNAR NI SKA UTROTAS!

FITT-RASIST-YOUTUBE RADERADE DENNA FILM FÖRRA GÅNGEN MEN INGEN OCH INGET KAN STOPPA OSS!

Etiketter:


Pusha